Widder he

Da war doch was! Eine Pandemie mit C. Und nachdem die erste Welle abgeebbt war, keimte kurz die Hoffnung auf, dass wir schnell wieder zu unserem gewohnten Leben zurückkehren könnten. Heute wissen wir: Erstens kam es anders und zweitens als man denkt. Aber egal: In der Zeit der Hoffnung ist dieses Lied entstanden, prall gefüllt mit dem Gefühl: Mir sin widder he - und das passt heute noch genauso und ist der perfekte Opener für unser Album "Spektakel un Jedöns“.


Widder he

 

Mir sin widder he, öm met üch

ze singe un zo laache

Mir sin widder he, öm met üch

Die Naach zom Daach zo maache

Alles and‘re jeiht uns jrad am Arsch vorbei

Ohoh – Mir sin widder he

 

Et wor en schwere Zick

Mir wode bahl verröck

Doch et is överstande 

un mir sin widder op Jöck

 

Dat alles hät uns jefählt

Mir han lang drop jewaad

Doch su langsam ävver sicher 

Kütt et Levve widder voll en Fahrt

 

Mir sin widder he, öm met üch

ze singe un zo laache

Mir sin widder he, öm met üch

Die Naach zom Daach zo maache

Alles and‘re jeiht uns jrad am Arsch vorbei

Ohoh – Mir sin widder he

 

M‘r süht, wie schnell et jeiht

Dat et Levve stell steiht 

Du nimms d‘r Jang erus

Un blievs ens einfach zo Hus

 

Un plötzlich wid et dir klor

Nix es mieh wie et wor

Un weil m‘r aff un zo jett Neues bruch

Sin mir Jonge vum Dörp jetz do

 

Mir sin widder he, öm met üch

ze singe un zo laache

Mir sin widder he, öm met üch

Die Naach zom Daach zo maache

Alles and‘re jeiht uns jrad am Arsch vorbei

Ohoh – Mir sin widder he



ЯUMTREIBER

Regiofolk –  ehrlich, handgemacht erzählt Geschichten aus dem Leben und alte Legenden aus unserer Heimatregion

Teilen

Empfehlt uns euren Freunden

Wir freuen uns auf Euch

 



Partner, Freunde & Förderer

Generalagentur Rolf Zick


Endorsments