Ich künnt jetz sage

Noch so ein Corona-Lied. Nachdem Widder he nicht so richtig geklappt hat, ist es wirklich noch schlimmer geworden. Das öffentliche Leben wurde auf ein Minimum reduziert. Darunter hat natürlich der Karneval als potentieller Superspreader besonders gelitten. Aber Not macht ja bekanntlich erfinderisch. Mit vielen Ideen wurde trotzdem gefeiert und die Jecken arrangierten sich so gut es ging – online, per Video, im Autokino, auf Abstand. Ich künnt jetz sage, dass früher alles besser wir – aber mal ehrlich: Vielleicht war es ja auch ganz gut, Altbewährtes einmal zu hinterfragen und neue Wege zu probieren.


Ich künnt jetz sage

 

Wer hött jedaat, dat en Session
nur em TV eröffnet weed

un ahn Wieverfastelovend
keiner op de Stroße jeiht

Wer hött jedaat, dat Rusemondach 

ne Zoch em Hännesjetheater lööf

un mer sie Kölsch statt ahn der Thek
em Supermaat kööf

 

Ich künnt jetzt sage,
dat fröher alles besser wor

und dat et hoffentlich
och widder irjendwann esu es

Ich künnt drop wedde,
dat mer all dat
verjesse han em nächste Johr

Doch wenn mer ierhlich is,
is nix vun däm jewiss

nur dat dä Fastelovend,
en unserm Hätze es

 

Die Naas em Wingk su luure mir op dat,
wat öm uns röm passeet

un wenn et och eets langsam ahnlööf 

mir nämmen alles mit wat jeiht

Dä Fastelovend han mir em Hätze,
jetz weed ne neue Wääch jejange

Et kütt wie et kütt un et hätt
noch immer joot jejange

 

Ich künnt jetzt sage …


Von diesem Lied findet ihr eine ruhigere Akustik-Version in unseren Streaming Portalen


ЯUMTREIBER

Regiofolk –  ehrlich, handgemacht erzählt Geschichten aus dem Leben und alte Legenden aus unserer Heimatregion

Teilen

Empfehlt uns euren Freunden

Wir freuen uns auf Euch

 



Partner, Freunde & Förderer

Generalagentur Rolf Zick


Endorsments